Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

luni, 7 septembrie 2009

Stalker..

Sunt anumite gesturi care imi declanseaza intr-o fractiune de secunda reminescentele animalice, ascunse cu migala de conventii sociale. Niste buze apetisante, o privire aruncata intens, peste umar, un spate trapezoidal perfect construit, o lejeritate incredibila in postura si atitudine. Pupilele se dilata, iar privirea de felina gata sa atace prada ia locul privirii inocente de dinainte. Prada este in fata ochilor, iar mirosul ei imi cotropeste narile. Ca intr-un spot atent regizat, dau tarcoale vizuale victimei(si ce victima), naspustindu-mi ochii asupra formelor conturate delicios de lookul lui casual. E foarte inalt, iar profilul lui profund masculin imi trezeste estrogenul. Nu ii simt parfumul, dar probabil ca feromonii si-au facut efectul, de privirea mea e lipita de el de 5 minute. Se simte urmarit cu privirea si isi intoarce fata brusc, cautandu`mi privirea. Ii place jocul. La fel cum ii place sa isi scoata in evidenta postura de atlet. Fizicul lui imi inspira ganduri. Multe. Si deloc curate. Poate ca ploaia si namolul de afara sunt de vina. Insist sa cred ca e natura mea, insa. Ma potolesc cu hartuirea vizuala si incepe el. Ii place sa domine. Privirea ma subjuga. Nu are nici un zambet pe fata, dar ochii imi spun totul. Se uita la namolul de afara. I-o inspira aceleasi ganduri?Dupa 1 minut, imi dau seama ca am coborat cu o statie mai sus. Am ajuns un stalker. Voit sau mai putin voit. Insa i-a placut. Zambesc subtil si cu inteles.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.