Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

luni, 7 septembrie 2009

Bleahurile mele

Asa cum exista categorii de love&hate things, exista si categoria de bleah. Aici, probabil ca romanistii convinsi vor protesta vehement asupra romglezei mele. SA protesteze. Dreptul la opinie e castigat de ceva timp. Categoria bleah nu este extrem, nu este pol opus, pastreaza echilibrul intre cele doua. Oarecum. E ceva ce nu iti place, dar alaturi de care ai putea trai. Am si eu o lista de Bleahuri. Sunt soft si ciudate. Ca si mine. Dar au potential. Bleahurile mele sunt:usile rotative la magazine, blugii tarsaiti si soiosi de apa, care iti clipacesc pe trotuar, rochia uda, care e grea si atarna de pe tine, sunetul de la telefon care intotdeauna e dat tare cand nu trebuie, "ce faci`urile?" spuse pentru a umple conversatia, oamenii care au intotdeauna ceva de zis doar pentru a denigra,scarile rulante, inaltimile mari, orasele noi fara GPS, statul la coada, telefoanele la banci, conturile cu parole uitate, spamurile cu Raiffeisen,massurile, forwardurile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.