Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

miercuri, 2 septembrie 2009

Un ADfel de festival



1 septembrie. 6 dimineata. Dupa o noapte in care m-am cinstit cu gin(in limita decentei), abia m-am ridicat din pat la ora la care gainile inca mai dorm. M-am dezobisnuit sa ma trezesc la ore matinale si nici nu prea imi era dor. Dar scopul era nobil si imi era dor de un trip la Bucuresti. ADfel era acolo, la Motoare. Asa ca m-am mobilizat. Cu ochelarii in mana, geanta pe umar si castile in urechi, am rupt usa de la MN la ora 8.20, cu numai 10 minute inainte de plecare. Luat roll up, luat premii, luat ustensile, luat copilasi si plecat. La ora 14.30 eram in Bucuresti, dupa o lunga serie de injuraturi si giratorii ratate.FLorin plecat, nimeni de la IQAds la Motoare. "Hai, ca`i bine! zic eu in timp ce iau suite de copilasi MN-iti cu mine". Trag aer de Buc in piept si incep sa urc scarile de la Motoare. Nu ca nu ar fi fost lift. Dar ma fascina arta urbana de pe pereti. Adica GRaffittiuri. Ajunsi sus, ne-a luat in primire Vlad. Instalarea si acomodarea au durat 15 minute. Dupa alte 15, a venit lumea sa "dea la cos". Ca doar asta era sloganul campaniei MN -Litoral Curat 2009.

Frisbeeurile si sepcile au inceput sa se imputineze pe masa noastra. Dar cel mai important era ca ideea noastra a prins si ca am reusit sa mobilizam lumea de la Motoare. Putin mai conta faptul ca de vreo 3 ori frisbeeurile erau sa imi secere bruma de cap pe care o mai aveam pe umeri.

Eram prea absorbita de faptul ca gasca era reintregita, nebunele erau complete, iar actiunea MN era pe val.

All in all, fain la ADfel, pacar ca nu am putut sa stau pe toata durata festivalului. Lasati, baieti, poate sambata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.