Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

duminică, 20 septembrie 2009

Am I a blogger? I don`t think so.

Un domn de pe Facebook parea foarte intrigat de actiunile mele zilnice. De bloggareala e vorba. Usor zeflemitor, imi comenteaza pe asa numitul perete de pe Facebook: Toti sunt bloggeri in ziua de azi. O sa ii fac o scurta precizare domnului usor zeflemitor, pierzandu`mi 2 minute pretioase sa ii explic cam care e treaba cu retelele sociale. Asadar: "Bloggingul, stimabile, este o indeletnicire a oricarui individ care are ceva de comunicat/promovat/conturat. Nu este activitate exclusivista, nu este o activitate dedicata soarecilor de biblioteca sau oamenilor fara viata sociala. Blogul se manifesta ca o proprietate in concesiune, pe care o administrezi dupa propriul plac si ii faci cate un upgrade, pe ici, pe colo. Si, pentru a-ti raspunde, "toti" sunt bloggeri, pentru ca "toti" realizeaza importanta vizibilitatii online. Pentru a incheia, o mica precizare:eu nu sunt blogger, eu doar gestionez un blog cu un minim de cunostinte tehnice pe care le am la dispozitie. Simpla gestionare a acestuia nu ma face un blogger veritabil. Bloggeri veritabili, ii las pe altii sa fie, pentru ca stiu sa isi faca treaba mult mai bine ca mine".
R

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.