Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

sâmbătă, 19 septembrie 2009

Cand ratiunea iti spune ca aberezi, da-i o palma!

Vocea unui om spune totul despre el: ca e frumos, ca e urat, ca e inteligent, ca e infumurat,ca e agitat. E unul ditnre putinele semnale care pot trada o stare de fapt sau un..fizic de fapt.O voce sigura pe ea intotdeauna contureaza si un om foarte sigur pe el,iar o voce soptita, cu pauze mari intre cuvinte conota un om nehotarat, care vrea cu orice pret sa arate ca poate stapani o discutie.Pentru un avizat, chiar si discutiile de la telefon construiesc anume conotatii. Un avizat sau un pasionat analitic, usor obsesiv, "specializat" pe cazuistica..comportamentala(scuzati cacofonia).Din ultima categorie fac parte eu, care mi-am facut un obicei(inca nu stiud aca bun sau prost) din a emite scenarii pe baza unei voci. Iar lucrul asta s-a intamplat recent, cand am descoperit ca mecanismele de descifrare ale informatiei inca nu mi-au ruginit. Purtam niste discutii la telefon cu un stimabil domn, in vederea incheierii unui barter. Prima data, vocea mi-a spus ca e usor sictirit si probabil plictisit de rutine cotidiene. Mi-am luat inima in dinti si am pus a inaintare vocea calma, pe un ton mai jos decat cel obisnuit. GLuma din final probabil ca a avut si ea efectul scontat. In a doua discutie, se observau deja imbunatatirile.Vocea de la celalalt capat al firului era usor amuzata si foarte prietenoasa. Chiar mai mult, a reusit sa imi smulga si un raset la telefon. Declickul s-a produs atunci,moment in care, mintea mea i-a asociat vocea cu o fata cu trasaturi ferme si frumoase. Ii tot repetam intuitiei sa se potoleasca, pentru ca nu este cazul sa emita presupuneri acum, cand trebuie sa imi aduc armele de PR-ist la inaintare si sa il conving ca imaginea mea e tare. Dar scenariile de constructie fizica a vocii au continuat si nu s-au abatut de la sablonul: frumusete masculina. Mai erau 5 minute pana cand urma sa vad cat de bine imi functioneaza simturile. Iar simturile s-au dovedit a fi perfecte, intuitiv vorbind. In fata mea statea un barbat frumos, cu un zambet frumos, care imi clipa si mai frumos din gene, deloc imun la rochia de Lolita pe care am folosit-o ca instrument de persuasiune. Pune la bataie niste scenarii data viitoare cand vb la telefon cu un necunoscut. Satisfactia va fi imensa cand vei vedea ca al tau creier functioneaza in alti parametri decat cei pe care ti-i impune ratiunea.
PS:Spune-mi care a fost rezultatul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.