Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

duminică, 13 septembrie 2009

6 o`clock

Il cheama 6 o`clock. Sau cel putin, porecla asta a primit`o in trei ore, cat a fost delegatia romana la locul lui de munca. Si asta pentru ca eu si fetele dezvoltasem un sistem usor aparte de a-l depista in sala- folosind orele pe post de reper.E incredibil de frumos. Si este dovada vie a faptului ca in Varna nu sunt (numai) barbati cu cefe late. Habar nu am cum il cheama, habar nu am cine e, dar stiu ca am fost bagata la inaintare sa fac o poza cu el, pentru ca m-am miorlait timp de 3 ore ca este simpatic.

Asta exceptand, bineinteles, poza de nunta facuta de Vali, drept bonus pentru miorlaiala mea. La numai 2 secunde dupa ce am facut poza, toata lumea a inceput sa rada, iar concluzia generala a fost: "Tie, Ramona, iti trebuie rochie de mireasa, iar lui, costum de ginerica". Asa sa fie! Daca se adevereste, va anunt de pe acum ca nunta o fac in Varna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.