Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

vineri, 25 septembrie 2009

Cum e cand el iti arata "sending failed" si tu realizezi ca te minte in fata

Ieri, tehnologia mi-a dat un mare pumn in fata. Odata in plus, am realizat ca mai bine-i cu pixul si hartia. Singura problema e ca pixul si hartia sunt demodate. In schimb, avem mailuri clasice, thunderbirduri, massmailuri, mailing listuri, samd. care daca se blocheaza, te trimit direct in prapastia holista a existentei. Si in originile tale, de catre destinatarii care primesc acelasi mail de 10 ori. Cum s-a intamplat, de altfel, in cazul meu. Mi-am pregatit lista de sute de persoane din mailing list, am facut si un press package frumos si arhivat, caruia i-am dat drumul(atentie!), nu in eter, ci prin undele virtuale. Ceva nu i-a convenit thunderbirdului, ca mi-a dat mesajul care ma scoate din minti:sending failed. Sa ma asigur, ma uit si in lista de sent items. Nu imi aparea ca ar fi trimis nimic. Bun!There for, inarmata cu rabdare(si ceva nerabdare la adresa lui Vic), ii dau din nou send. Surpriza!Aceeasi eroare!Actiunea se repeta de 3 ori, pana cand Vic imi spune: Stii ca unele s-au trimis, nu? In momentul ala, mi-a inghetat ranjetul si asa crispat de pe fata si am intrebat, din taste, cu juma` de gura: "Cum adica s-au trimis? Mie nu imi arata nimic!". Victor, calm, imi zice: "probabil pentru ca ai attachementul prea mare ti-a dat mesajul ala de eroare. Dar ele s-au trimis catre o parte dintre recipienti". Inlemnita, imi aduc aminte de Loderana, care imi trimisese intr-o zi 20 de mesaje cu aceleasi informatii in ele. Injur in gand si imi vin in minte mailurile de feedkback pe care cei din presa ar putea sa le conceapa:dumnezei, ambasade, mame si origini. Intr-o inspiratie de moment, scriu un PS in coada ultimelor mailuri, care explica eroare, pentru a spala o parte din pacate.
Pe seara, apare primul feedback:Andreea(Dear deer), de la Kiss Ct: "Draga mea, am observat ca ai o placere obscena si morbida in a te repeta. Am deschis primele 4 mailuri, iar urmatoarele 5 le-am dat delete, ca nu am mai avut rabdare". Adunand, mi-au iesit 9 mailuri trimise catre ea si catre altii. De bucata. Inmultit cu sutele de contacte, ieseau injuraturi foarte mari. La dresa mea, de la ei. Am plecat capul si mi-am recunoscut greseala. A dracului tehnologie!
PS: Macar Catalin le-a primit doar de 4 ori, cum mi-a recunoscut, razand, dis de dimineata. El e un fericit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.