Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

luni, 14 septembrie 2009

Este, dar nu prea!

- Sunt in mall, in Plaza!
-Sa nu imi zici ca iar iti cauti masca!
- Nu, am iesit sa luam masa.
-Opa!Am?Un domn?
-Da.
-Poti sa vb?
-Nu.
-Si ce daca! Raspunde-mi cu da sau nu.
- E frumos?
-Da.
-Are grija de tine?
-Cam da.
-Il stiu?
-Nu, pisica.
- Te face fericita?
-Destul.
-Atunci, brava. Va las sa comandati.
Dupa 5 minute, mesaj:Pisica, nu puteam sa iti spun la telefon. Sunt cu seful meu si cu un grup de olandezi, pe care ii plimbam dintr-o parte in alta. Nici nu ai idee cum imi venea sa rad cand imi puneai toate intrebarile alea, dar trebuia sa fiu f serioasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.