Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

luni, 14 septembrie 2009

Dobro acuza:Buzdu fura!

Ochii mi-au nimerit intr-o disputa. Disputa nu e a mea, de data asta. E o lupta de idei si drepturi de autor intre Guerilla si Radio Zu. Mai exact, Dobro il acuza pe Buzdugan ca plagiaza crunt. Disputa este mai veche , dar potrivit lui Dobro, disputa a reiesit la iveala odata cu un material copyright Dobro, pe care Buzdugan l-a copiat fara sa rasufle. Ce-i drept, coincidenta e cam mare la capitolul structura si idee de continut. Asa ca, dupa ce am ascultat materialul, mi-am dat seama ca se poate ca disputa sa fie cat se poate de indreptatita.AScultati si voi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.